Mircea Eliade Fragmentarium




Mircea Eliade    Fragmentarium

  Editura Destin 1990

   Pret:10,00 Lei
   Pret nou:5,00 Lei



  "Am visat intotdeauna un cititor nonconformist,care sa nu se multumeasca cu
lectura romanelor sau eseurilor mele,ci sa-si pastreze curiozitatea intacta si pentru
celelalte scrieri,mai putin facile,se intelege,dar poate tot atat de semnificative.Sunt
multumit ca pe acest cititor l-am gasit si-l simt aproape.Cititorul care nu-si reven-
dica drepturi asupra productiei mele,si care nu se supara ca dupa Maitreyi ii ofer
un roman dificil,iar dupa Huliganii cateva povestiri fantastice.Anumite carti ale mele-
Santier,Oceanografia,Alchimia asiatica-care acum 10-15 ani anevoie si-ar fi gasit
editor,sunt de mult epuizate,si asta numai datorita cititorului nonconformist,care nu
se sperie nici de jurnalul intim,nici de confesiunea patetica,nici de studiile tehnice in
care presimte un stil de gandire."

Niciun comentariu:

FashionUp.ro
TinaR - VIP
4Interior Shop