Thomas Mann    
Marturisirile escrocului Felix Krull

   Editura Facla 1982

     Pret:10,00 Lei





:   "Pe cand iau condeiul,ca in deplina tihna si singuratate-sanatos
dealtfel,desi obosit,foarte obosit(astfel ca nu voi putea inainta decat
in etape mici si cu dese ragazuri),pe cand ma pregatesc,asadar,sa-mi
incredintez marturisirile hartiei rabdatoare,cu scrisul curat si placut
care imi este caracteristic,ma cuprinde indoiala fugara daca,tinand
seama de pregatirea si scoala mea,sunt capabil de o asemenea in-
certa indeletnicire.Dar fiindca tot ceea ce am de impartasit se com-
pune din experientele,ratacirile si pasiunile mele cele mai personale
si mai nemijlocite si deci imi stapanesc perfect materialul,aceasta
indoiala s-ar putea referi cel mult la echilibrul si la tinuta de care
dispun in exprimare,iar in astfel de lucruri studiile regulate si inche-
iate cu bine nu sunt,dupa parerea mea,nici pe departe atat de hota-
ratoare pe cat sunt talentul innascut si o buna crestere.De cea din
urma nu am dus lipsa,pentru ca ma trag dintr-o distinsa,desi usura-
tica,familie burgheza."

Niciun comentariu:

FashionUp.ro
TinaR - VIP
4Interior Shop