Ioan Chirila     Si noi am fost pe Conte Verde

                         
   Editura Sport-Turism 1983

    Pret:10,00 Lei





...."Este povestea Mundialelor fotbalului,e rodul unei descoperiri neasteptate.
Intr-o seara,in pauza TV a unei transmisii,mi-am dat seama ca sunt contempo-
ran cu Copa del Mundo,cu Mundialul,cu Weltmeisterschaft-ul,cu World Cup-ul
intr-un cuvant,cu toate cele 12 povesti ale fotbalului.
Am stat mult pe ganduri.Cum sa cuprinzi in cateva sute de pagini 50 si ceva de ani
de fotbal?Dar curand aveam sa fiu atras de ideea se a-mi scrie,intr-un fel,autobio-
grafia sentimentala...Aveam 5 ani cand am auzit pentru prima oara rostindu-se nu-
mele Montevideo...Nu stiam exact ce inseamna...Imi aduc aminte insa, ca era o
disputa intre oamenii mari.Unii sustineau ca se citeste cu accent pe i,altii erau de
parere ca accentul cade pe e.Asta e tot ceea ce am stiut multa vreme despre
Copa del Mondo,adica despre prima editie a Campionatului Mondial de fotbal,
Montevideo,Uruguay,1930."

Niciun comentariu:

FashionUp.ro
TinaR - VIP
4Interior Shop